zondag 7 oktober 2007

Verslag 1e werkweek

Op 1 oktober 2007 ben ik begonnen aan mijn eerste job: junior art director bij Proximity BBDO in Brussel.
Het was zeer spannend aangezien ik in een volledig nieuw team werd gesmeten en niet echt wist wat te verwachten. Maar alles viel reuze mee. Lander Janssens (online ad) en Robbert van Jaarsveld (copywriter) zijn mijn naaste collega's in ons junior team.
De samenwerking verloopt tot nu toe zeer vlot, dus laat ons hopen dat het zo blijft.

We hebben al meteen een briefing gekregen van Vlerick en hebben daar al een ganse week op gewerkt. Ook met de trein elke dag op en af valt goed mee. Wel wennen maar niets is onoverkomelijk. We zitten samen in het gebouw met VVL/BBDO. Wat wel grappig is want daar is Jan Baert, een oud leraar van me, de creatief directeur.

Mijn allereerste job is eigenlijk een droomjob, ik doe wat ik graag doe en waar ik voor gestudeerd heb en leer elke dag bij. Een betere ervaring, zo net na mijn diploma, had ik niet kunnen dromen.
En nu even sparen en in januari verhuizen naar een apartementje dichter bij het station van Antwerpen. Zo kan ik langer slapen, want het vroege opstaan (half 7) pikt wel een beetje...hihi

Op naar de volgende week!

Geen opmerkingen: